A mi projektünk

Hogy mi a mi projektünk?

Nagy álmok (házvásárlás, felújítás, vendégház birodalom létrehozás)... nem is tudom, hogy megvalósulnak e. Esély van rá, hisz már elindult, ezért lejegyzem a történetet hátha érdekel valakit. Ha sikerül úgyis megkérdezik majd, de hát hogy is volt? Ha meg nem, akkor saját magam okulására. Jó lesz visszaolvasni, hogy semmi sem ment simán, valamint, hogy mennyire is tértünk el az eredeti tervektől. Meg hát persze azért lesznek benne jó dolgok is és azt is jó lesz látni. :)

Hasznos információk

Friss topikok

Facebook

Még mindig hajrá

2012.09.06. 10:24 mny

Azt hittem menten felrobbannok, amikor tudatosult bennem, hogy az ajtók nem illeszkednek. Eredetileg úgy volt, hogy kicserélem az összes beltéri ajtót is, de a burkoló/mindenes lebeszélt róla, mondván minek? Jók még ezek. Az volt a legnagyobb baj, hogy akkorra a az ajtók már levoltak szedve, mert a bontáskor lekerültek és nem lettek visszatéve. Én meg nem gondoltam arra, hogy visszakéne tenni és meg kéne nézni, hogy tényleg jók e. A srác mondta, hogy jó lesz ez, csak az üvegket cseréljük ki fára. Belementem.... 

...hát remegtem az idegességtől, mikor a végén próbáltam becsukni őket és 4-ből 3 nem záródik. Iletve kettő nem záródik a harmadiknak meg a tetején van egy jó nagy hézag, de persze nem egyenesen, hanem ferdén, hogy igazán csúnya legyen. 

Nem igazán nyugodtam meg, hogy meg lesz tényleg csinálva. Nekem megcsinálhatatlannak tűnik.... nagyon bánom, hogy nem cseréltem ki a beltéri ajtókat. 

Szó szerintem remegtem az idegtől és még a fejem is megfájdult, mikor rájöttem, hogy mekkora egy hatalmas f... voltam. 

A bejegyzés trackback címe:

https://amiprojektunk.blog.hu/api/trackback/id/tr294761491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása