A mi projektünk

Hogy mi a mi projektünk?

Nagy álmok (házvásárlás, felújítás, vendégház birodalom létrehozás)... nem is tudom, hogy megvalósulnak e. Esély van rá, hisz már elindult, ezért lejegyzem a történetet hátha érdekel valakit. Ha sikerül úgyis megkérdezik majd, de hát hogy is volt? Ha meg nem, akkor saját magam okulására. Jó lesz visszaolvasni, hogy semmi sem ment simán, valamint, hogy mennyire is tértünk el az eredeti tervektől. Meg hát persze azért lesznek benne jó dolgok is és azt is jó lesz látni. :)

Hasznos információk

Friss topikok

Facebook

Még mindig várakozunk

2011.09.12. 14:15 mny

 Nagyon durva! Elméletileg egy 2 napos procedúrának kellett volna lennie az adásvételi szerződés megírásának és aláírásának és most már nagyjából egy hónapja húzódik az ügy. Múlt héten és ma is többször próbáltam hívni az ügyvédünket, de nem veszi fel a telefont. Az ügynökkel beszéltem, aki mondta, hogy nála jelentkezett egy rövid email erejéig, de ennyi. Nem lesz ez így jó. Az ügynök is jelezte, hogy jövőhéttől szabadságon lesz és addigra szeretnék tető alá hozni a szerződést, ami a mi szándékunk is, de így nem tudom, hogy fogunk előrébb jutni. Most már bánom, hogy le akartuk spórolni a konzulátus előtt történő aláírás maceráját és költségét. Már rég túl lennénk az egészen, ha nem szórakozunk ismerős ügyvéddel, hanem elfogadjuk azt, akit az eladó mondott volna. Mindegy, tanultunk belőle, legközelebb nem így csináljuk. 

 
Ja és a legújabb, hogy kiderült, lehet nincs vízóra sem a házban. Már a villanyóra is sokkolt, mert ugye azt hittük, hogy az is csak ki van kötve, de nem. Óra sincs. És most félvállról, hogy jártak a vizeseknél is, de azok sem tudtak semmi infót adni a számlákkal, elmaradásokkal kapcsolatban, mert nincs óra. Mondom nincs óra? Mondja, hát nem tudja. Lehet, hogy van... mondom nézze már meg, mert azért nem mindegy... bár jobban belegondolva, totálisan mindegy, de akkor is. Igaz, ezek már apró részletkérdések, ez már szívás, bár a "my other half" már erre mondaná, hogy jajj! Már megint milyen vagyok, egy kis nehézség és egyből borúlátok stb, ami nem igaz, de meg sem jegyezhetem, hogy engem ezek az "apró részlet kérdések" idegesítenek????
 
Mindegy, nem könnyű ez. Sok a macera és habár tudtam, hogy nem fog olajozottan menni semmi, azért nem ilyen nehézségekre gondoltam. Oké, kiborulva nem vagyok, régen egy ilyentől már falnak mentem volna, de nem szeretem ezt a várakozást. És persze, hogy jönnek a negatív gondolatok arról, hogy mi miatt fog meghiusúlni az egész adásvétel meg A Project. 

A bejegyzés trackback címe:

https://amiprojektunk.blog.hu/api/trackback/id/tr253277793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása