A mi projektünk

Hogy mi a mi projektünk?

Nagy álmok (házvásárlás, felújítás, vendégház birodalom létrehozás)... nem is tudom, hogy megvalósulnak e. Esély van rá, hisz már elindult, ezért lejegyzem a történetet hátha érdekel valakit. Ha sikerül úgyis megkérdezik majd, de hát hogy is volt? Ha meg nem, akkor saját magam okulására. Jó lesz visszaolvasni, hogy semmi sem ment simán, valamint, hogy mennyire is tértünk el az eredeti tervektől. Meg hát persze azért lesznek benne jó dolgok is és azt is jó lesz látni. :)

Hasznos információk

Friss topikok

Facebook

Hogy én hogy utálok címet adni!

2011.10.04. 16:14 mny

Elméletileg az ingatlanos tegnap óta dolgozik, így még tegnap elküldtem neki a szerződést, de nem kaptam választ tőle. Tényleg hihetetlen, hogy képtelenek az emberek válaszolni bármire is. Nem mintha megköszönni megtudnák a dolgokat. :-/ Hányszor, de hányszor kérdeznek tőlem ismeretlenek (ismerős ismerősének az ismerőse) erről vagy arról, és én hülye meg mindig veszem a fáradtságot, leírom a kérdésre a választ, vagy megpróbálok segíteni és még csak egy köszönöm emailt sem képes visszaírni soha senki. Tisztelet a kivételnek, bár az nagyon ritka. Értem én, hogy az iskolában nem tanítják (vagy legalábbis az én korosztályomnak nem tanították) az email etikettet, de ezt most komolyan szájba kell rágni???
 
Mindegy, elkanyarodtam a témától. 
Szóval visszatérve a szerződéshez, úgy gondolom, hogy telefonálnom kell, hogy kiderüljön mégis mi történik, mert azért kiváncsi vagyok. Bár, hogy őszinte legyek a lelkesedésem erősen hanyatlik. Persze a fejemben a tervek ezerrel pörögnek, de az aggodalmak is gyűlnek, hisz egyre több minden jut eszembe, ami keresztül húzhatja a számításokat. A legjobban a villanyóra bevezetésétől tartok. Attól nagyon. Félek, hogy kifogok egy villanyszerelőt, aki nem korrekt, csak a pénzt látja. Az a legnagyobb baj, hogy ez egy nagyon új terület nekünk. Nem ismerünk egy olyan szakembert sem, akiben megbízhatnánk és magához a témához sem értünk. Tehát ha nekem azt mondja, hogy itt ki kell cserélni mindent, akkor valószínüleg el fogom hinni. Igaz, azért valszínű meg fogok kérdezni még mást is, de magát a taktikát meg kell tanulnom, mert én ehhez vaj szívű és naív vagyok. Szóval előre rettegek, hogy ez, hogy is fog menni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://amiprojektunk.blog.hu/api/trackback/id/tr203278056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása